2013年1月28日星期一

uansett hva du liker, kan du ta en titt på ugg Knightsbridge støvler sjokolade 5119

Sun Quan en "uggs norge" i øynene of the Beholder, flyktig, om ikke ugg allerede mistenkte ham, er han fortsatt ikke så slurvet, spurte han: "sub Ming, SONG Qian sa søn Ce klar Hvorledes vilkår ? "ugg svarte: "Sun Ce med 'ut på store, stjele en marsj" av dollar. "

Sun Quan høre, rolig sa: "For meg er folk i denne verden fienden ikke en venn, Friends of the non-fiende siden ugg sko bøyd til Sun Ce klandre meg hensynsløs, du absolutt ikke kan tro at du egenhendig brakt ut før, jeg bevisst sendte ham til undercover, du bare la meg til å overvåke meg, ville det være for arrogant? "

Den grusomme latteren kom fra Sun Quan munn, hans linje til ugg norge front, en vennlig klappe ham på skulderen, sa: "Så lenge du gjør det, jeg er ikke mishandle deg."ugg oppjaget nikk å takke.Plutselig, Sun Quan spurte: SUN Chia gamle folk, tror du ugg vil støtte meg "?

没有评论:

发表评论