2013年2月24日星期日

effektene av Nike 6.0 oncore

Attributter i den evige India virkelig er litt rart, den mørke rusk viste seg å redusere 10% av verdien av livet, er betydningen å redusere verdien av livet for å få mer skade. Heldigvis, for å redusere andelen billige nike sko verdien av livet dette er ikke høy, minus 10%, er det bare å redusere hundre liv., nike nesten den maksimale verdien av livet gjør.

Se Lin Luo at rekognosering over den med en tone av respekt og tilbedelse Lin Luo Road: "sko nettbutikk forsyn Mr. Kjære, du er virkelig jeg har sett mest modige og den mektigste risiko-takers, og du fortsatt alene drepte så mange The Dark Apostle Han Numu Gud farskap akkurat nå fant jeg han Numu Shrine svart over gassen vilter, så de nesten forsvunnet, på et øyeblikk du har suksess, bør du få belønning for Santo voksne. Santo store jeg vil umiddelbart gå tilbake nike mennesker, er du villig til å gå med meg? "

Umiddelbart, blitsen av hvitt lys, vises de i Santo House, fortsatt iført den røde Santo kapper av den gamle mannen, smilte Mario voksne og sa: "nike free run, møtte vi igjen, jeg allerede vet de tingene du ikke forvente din ung så kraftig, er du stolthet og ære den hellige byen vår Martin, og dette er belønningen du fortjener. "

http://www.nikefreerunseu.com/

没有评论:

发表评论