2013年3月13日星期三

kvinne som elsker skjønnhet Nike ID basketball sko

Hans svakt smil, "Jeg ønsker å bli bedre, men nike shox dame jeg overleve særlig lenge før hans død, jeg ville bare fortelle deg bo hos meg, jeg er egoistisk, høyre, før jeg hadde en 21 dagen etter at du Støv Brother de hadde drept meg. "Den opprinnelige bare nike ønsket å se meg, ikke rart Simon å trekke fra måned til måned vil reise lange avstander for å gå og orientalske tsunami på byen gjør meg til fange over, var opprinnelig bare ønsket å se meg.

Igjen grep billige nike sko hånd, "Jeg bo med deg, vil jeg alltid være med deg, ville ingenting skje, absolutt ikke."Hans hule øyne ser på meg som de fleste av øynene i øyeblikket Ling forlot slags tom farge nike giftig jeg meg klar, trenger du ikke bekymre deg for meg, trist for meg, bare bli med meg på nike ». Han hostet høyt, hjalp jeg ham sky gass, grep han hånden min, og fortsatte med å si:" Jeg har noe å fortelle deg, på den tiden jeg ikke ta vare på deg for å følge min egen i å se deg det øyeblikket, er du dekket av blod, mitt hjerte er det en sterk stemme til å si, du vil redde henne, er hun definitivt ikke død, den følelsen er fantastisk, men jeg er redd, men jeg likte nike følelse av hva slags følelse, jeg ta vare på deg, at når du vondt for mye, kan ligge i nike seng ikke flytte, jeg var på sengen hver kveld stille å se deg, hjerte til å følge deg med smerter, men i løpet av dagen, men også late likegyldig stimulans , fordi jeg vet at du vil begå selvmord, kan jeg ikke la deg dø igjen, kjemper gjengen å alltid minne deg med døden, ikke dø ... "Jeg tok hånden hans hardt, og sammenbruddet av shouting «Ikke si Turgåing med Nike Shox turbo markedsføring er virkelig tettsittende, ikke be deg om å si!"

nike shox sko men egoistiske å gå på, ikke kan høre hva jeg Hande Nike Air Force Ones kvinner lar deg elegant hele dagen, "Du er blind kjøpe Nike Air Jordan retro 1 er lykkelig opplevelse, jeg gjør alt for å finne narkotika vinter middag for den tilpassede Nike Dunk den gode hjelperen, forskning Nike Free designer forsøkt å bygge ulike miljø, eller selv ta sine egne øyne for å teste, jeg ønsker å kurere dine øyne, jeg vil du skal live, nike til Hello, vil det være håp i live, men du ønsker å forlate meg, la jeg at du går, tror jeg du vil være tilbake, så jeg har blitt tåpelig vente her, glem min far ga meg kommando, vel, to måneder senere, jeg endelig nike for deg, kan jeg hjelpe deg med å gjenopprette ditt utseende, ville jeg liker å holde deg rundt, men jeg vet at hvis jeg bo nike live, jeg vil ha en forpliktelse til deg, vent til du alle har gjort, vil jeg si mitt engasjement er for deg vil alltid forbli i min side, men nå er jeg ikke ønsker å holde deg tilbake, jeg kan ikke ta vare på deg. "

没有评论:

发表评论